Friday, January 18, 2008

Sebar sebarkan...mari kita sama-sama mencarik..

Photobucket

17 comments:

Anonymous said...

dgr cite mamat ni kene tangkap ngan awek die...awek die suh bukak blog baru....

Anonymous said...

kami akan cube mencari suspek sampai dapat walau ke lubang jalan...

Anonymous said...

aku pernah nampak mamat ni...ayat peberet dia " weh, sakit perut a "...

Anonymous said...

itu manan kaaa?? saya rasa ada nampak juga itu hari. Suda tada ka? aayyyyoooo, saya baru saja mau kenalkan anak saya maniam sama dia.... tolong kasi carik juga...

Anonymous said...

weh...gua ader nampak dia punyer frenster itu hari...cuber check dalam frenster raepong..

Anonymous said...

muke abg ni mcm helmi harun a..

Anonymous said...

btul la....mcm ilya senario pun ade gak..

Anonymous said...

abg ni blakon blue a

Anonymous said...

ooo blue allrise tu eh??

Anonymous said...

woi..biar la aku bahagia...sial la korang

Anonymous said...

manan mesti terharu biru dan touching and caring sbb korg amek berat pasal kehilangan die..mesti mate die dah bergenang dah tuh..haha!

Anonymous said...

kisahnya camni sebenarnya geng...si manan nih dah bercintan-cintun sekarang...dia takut member2 di up dia..so di hilangkan frenster dia yg byk komen2 jiwang awek dia bg...ala manan..kita kan dah besar...xdeknya kitorg nk gelakkan ko...standard aa tuh alam remaja..tp, nntkan posting akan datang..lebih sensansi...!!!!

Anonymous said...

ahahahahhhaha....padan muke ko manan

Anonymous said...

pergghh..ni bila masa plak aku yg cooment ni..4 ari tk online dowh..tu ayat ikhwan tu..

Anonymous said...

biler plak aku dah 4 hari tak online..dah seminggu aku tak masuk blog nih..korang ni memandai je la

Anonymous said...

korang ni guna name aku eh, siot tul, ats ni sume bkn aku, bikin panas je, aku online tapi takkan nak bgtau kot, apeda,tak pueh ati meh aku lanyak ngan van bapak aku..

Anonymous said...

ko nak lanyak ngan van bapak ko..ehh jangan..nanti bapak ko tak bagi ko kua umah da..kan da kene lari dari rumah plak..tak gitu..carooo giler