Saturday, January 19, 2008

Jalil join "MEGADETH"!!!!??

Photobucket

New York - Pemain hadapan PIFC, Fauzul Jalil secara rasminya telah bertukar bidang iaitu ke arena muzik antarabangsa dengan memasuki kumpulan metal terkenal dunia MEGADETH menggantikan Dave Mustaine, bekas penyanyi dan pemain gitar kumpulan tersebut semalam. Beliau yang juga anak kepada Imam Ashaari telah melakukan persembahan pertamanya bersama kumpulan tersebut sempena majlis pelancaran album terbaru Megadeth yang bertajuk "Ambik Dulu CD Bayar Kemudian" terbitan Fajar.

Beliau yang dulu rajin membaca doa di perhimpunan sekolah pada waktu pagi berkata, "adalah satu tugas yang berat bagi saya sebenarnya untuk menggantikan Dave Mustaine..". Kata beliau lagi, "apa pun, saya harap pasukan PIFC tidak akan hilang semangat walaupun ketiadaan saya..".
Beliau yang juga merupakan penjaring terbanyak untuk pasuka PIFC musim ini akan menghentikan perangai buruk beliau iaitu mengutuk kawan-kawanya terutama Bulu, Mael dan Manan sempenan perpindahan beliau ke Megadeth dan juga akan melangsaikan hutangnya pada Fami Ikhwan nanti.

10 comments:

Anonymous said...

konser megadeth pun tak pegi..camne bleh join megadeth ni..

Anonymous said...

lawak aper nie...

Anonymous said...

mace kelate

Anonymous said...

bodo punya budak blur!!!! jgn main blog la weh kalo lu blur nk mampos!!!

Anonymous said...

tak real langsung gmbr!!

Anonymous said...

hahaha...ganaz la lu orang nih...takut i

Anonymous said...

ganas amende nya?? bodoh punya bapok taib..kimak lu!! sial! babi!!

Anonymous said...

sory2..janji x buat lagi..

Anonymous said...

ramai2 bisik...

Anonymous said...

bodo mcm gampang sape yg komen atas aku nih..nama tulis kat nickname la bangang!!!! komen tulis dalam kotak!!! bodo mcm pukimak!!! jgn main blog la weh bodo nk mampos!!!!