Sunday, January 20, 2008

Misteri Kehilangan BULU terjawab...?

Photobucket

Kuala Lumpor - Kehilangan tunggak utama pasukan PIFC Bulu terjawab akhirnya apabila salah seorang wartawan daripada majalah sukan antarabangsa tertangkap gambar beliau yang sedang berada di salah sebuah Kelab Gay ibu kota tempoh hari. Wartawan tersebut yang juga pelanggan tetap kelab tersebut mengatakan Bulu dilihat asyik bersuka ria bersama rakan-rakan sejenisnya. Beliau yang sebelum ini berkali-kali dijejaki oleh rakan sepasukan beliau, Repong dan Sapok(bekas penjaga gol PIFC) dikatakan sering tidak mengangkat telepon dan menjawab mesej. Prilaku beliau ini dikhabarkan dicontohi daripada rakan baik penyerang utama PIFC(jalil) iaitu Ismail.

17 comments:

Anonymous said...

oo kate hari2 cuti pun gi keje..
ini ko buat ye rupenye bulu..
cis..

ahahah..

ps: dosa memfitnah itu lebih besar dari membunuh.. isk.. =p

Anonymous said...

susulan daripada kes ini, saya berharap ramai lagi "foreigner" akan dihantar pulang ke negara asal, perbuatan gay ini langsung telah mencemarkan nama negara, yang kebanyakannya bangsa bangaldesh, justeru itu tindakan tegas akan diambil keatas bangla ini rujuk gambar diatas serta membuangnya drp masuk semula ke negara ini

Anonymous said...

pebende ntah korang ni....skit punye hal pun nak masuk blog...bukan membunuh pun

Anonymous said...

ko igt nie blog ntuk houdinix ker..
org main nama mak bapak ko ko marah..biler ko memainkan org bole lak..buto la lu..

Anonymous said...

sbb lu org main nama mak bapak gua lagi gua panas..gua ada main ke nama mak bapak lu orang...Pakcik Rashid bapak lu org ke?!!!

Anonymous said...

woi bodo!!! gambar kt atas tuh gambar houdinix ke gambar bdak pdg i!!!??? apasal plak lu nk kata gua ingat nih blog houdinix!!!! lu buat la gmail pas2 suruh repong bg kuasa kat lu padam posting mana yg lu x suka... abis cerita...

Unknown said...

ape dah! ni blog tuk pdg i ke tuk bodo kan kwn2...
buang laaa....
letak laa benda2 faedah skit

Unknown said...

ape dah! ni blog tuk pdg i ke tuk bodo kan kwn2...
buang laaa....
letak laa benda2 faedah skit

Anonymous said...

pergh!!! skema gila ko fifi!!!!

Anonymous said...

huish...budak2 padang i sekarang sudah semakin ganazzzz

Anonymous said...

bodoh tol korang2 ni..aku yang hilang tp comment2 yg diberi semua tkda kaitan..

Anonymous said...

hahahahahha..padan muke ko bulu..tak orang peduli dgn ko dah...

Anonymous said...

keco la lu fifi

Anonymous said...

da la main x bagus

Anonymous said...

weh..aku punyer story kat sini..lu orang tukar topic...ape ni?....aku langgar sume pakai honda hijau lumut air terjun sg pisang yang aku takut karang baru tau!!!...kan aku dah emo!!

Anonymous said...

kalo sume orang nak emo...macam ni aku pun nak emo jugak ahh...ahhh..emo!emo!aku emo! ha!...kan aku dah emo!

Anonymous said...

kekasihku di kebas orang...hhhuuwwwaaahhh