Friday, January 18, 2008

Datang jugak beramai2!!!!!

Photobucket

8 comments:

Anonymous said...

kenkawan aku ni bukan senang nak belanje ni....setaun skali...sape nak tiket free sila ambil dengan aku sebelum ari jumaat ni eh...ini khas untuk houdinix died hard fan...rock till dawn...

Anonymous said...

ekeleh....bagi free pun aku xnak..cbe ko pikir...langsung xder org komen pun pasal gig nie... diorang dah menyampah kot tgk ko men gitar..asyik2 skill sama jer...
aku rasa kan...kalo kobuatalbum.. comfirm xder org nak 'CELI' album tue..

Anonymous said...

chilakak lu org!!!

Anonymous said...

pitching takde..napas sesak..macam mana nk jadi penyanyi rock?

Anonymous said...

cari2 mana mentari..husss...tanya si bulan mana lagi..husss...berapa banyak husss da houdinix???

Anonymous said...

bodo sial!!! huss tuh hape bende!!!

Anonymous said...

tarik nafas garu2 idung la

Anonymous said...

memula aku nak g dah gig nie..tp biler tgk houdinix nak perform..tros cancel...