Thursday, October 16, 2008

open house arzam

9 comments:

Anonymous said...

datang ramai2..bawak awek hot2..ngan duit lebih skit..bag duit raye kat aku..muhahaha.

Anonymous said...

canteghk!!!!! makan free!!!!!!

Anonymous said...

ni bulu a ni pakai name aku..macam lahanat ajer ko kan bulu!!

Anonymous said...

rindu la kat bapok2 dekat umah arzam..

Anonymous said...

tegapnya badan abang tuuu~suka la aku tengok..mesti sedap di ranjang..(ditujukAn kepada repong)

Anonymous said...

mantap sial bdn abg tuh>~

Anonymous said...

macam geng aku jeh mamat ni, style baju ketat..(bulu muahaha)pengkid

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

ko kutuk member2 aku ...tahun depan aku tak ajak lagi korang datang open hse umah aku!!!!eeeii...geramm i!!