Tuesday, October 14, 2008

jeJaKA-jEJaka rAya!!!! (credit to aman)

13 comments:

Anonymous said...

auuww, hensemnya repong...... mmmuuuaahhhxxx!!!!

Anonymous said...

comey nye ko zanc!! cute abis muke! muahahaha

Anonymous said...

padahal aku lagi cute!

Anonymous said...

hensem rupanya aku ni

Anonymous said...

husin dtg seluar pendek je...hahahahaha!
tade adab tul

Anonymous said...

aku tgk jalel dengan ikram dah nak sama saiz badan ajer

Anonymous said...

ni macam kat umah gua ajer

Anonymous said...

kkkeecceeewwwww!!!tahi sape berlakun jadik aku tuuuhhhhhh!!!!

Anonymous said...

sampai ati famie tak ajak aku...sob sob~

Anonymous said...

gambar budak2 baru nak nek ni

Anonymous said...

hensem la abang baju belang-belang tu!

Anonymous said...

belang2 yang mane satu ?

Anonymous said...

cam kenal jer mamat botak tue... lu punya kereta susah ok kaaa???