Monday, October 6, 2008

Mamat Eagle Eye!

Hmm....Pendapat anda?....

17 comments:

Anonymous said...

aku nak duit aku balik!!!!!!!!!!

Anonymous said...

pasal dia aku tak makan nasik!

Anonymous said...

Haritu saya ada terlihat kelibat mamat ni bermain mercun dekat melawati..dia boleh di dakwa di bawah kanun kesalahan bermain mercun api yang boleh mendatangkan kecelekaan kepada orang ini. Siap ko!!!

Anonymous said...

lek aa polis, mamat ni member anak sedara aku pali. nnt aku blnj ko makan boyan ko jangan tangkap dia.

Anonymous said...

lame jugak tak nampak abe ni datang boyan..

Anonymous said...

aritu raye die xnak datang umah pakcik plak..sedih pakcik...pakcik tegur die kat boyan die wat tak tau je..bebudak skang ni x hormat org tua..

Anonymous said...

eagle eye citer dier ok la...tak tertido pun aku...

Anonymous said...

waaa...byk pening la tgk citer tu...org ari raya nak tgk citer gelak2..sebabkan mamat ni la..kepala aku pening...nasib baik dapat mc 2 hari...

Anonymous said...

alamak famii...tu la aku cakap tgk senario taknak..kan dah kene jadi bahan...masak ko...

Anonymous said...

best la woi eagle eye!!!!!

Anonymous said...

siot ah mi x ajak aku tengok eagle eye

Anonymous said...

pasal tu la mata tue senget mie...

Anonymous said...

ala, biar la kalo mata senget pon, mcm mata ko cantik sgt je..

Anonymous said...

mai umah gua open house...gua sediakan awek2

Anonymous said...

ek eleeehhhhh...tgk eagle eye pe barangggg?????senario the movie laaaa

Anonymous said...

first time aku tgk movie tk tertido..

Anonymous said...

bajet ganas!!kalau tak puas ati dtg mahkota parade la