Wednesday, February 13, 2008

tshirt hahaha





tshirt kini sudah sampai,
nak amek kat aku,
yg belum menjelaskan bayaran pun boleh amek gak
fali baros 5


60 comments:

Anonymous said...

tak model langsung muke masing2
kahkahkah

Anonymous said...

kacak la yg pakai no 4 tu~

Anonymous said...

sial la korang..buat jersey x bgtau kat aku...terliur aku tgk korang nyer jersey

Anonymous said...

hahahahahha...gua dah kaya

Anonymous said...

ko nie mat..kenaper lak nak sengih lebih2...dah la x reti main bola... aku lempang karang sia-sia jer ko x sempat nak kawen

Anonymous said...

meh ak rembat mulut sekor2 nih...

Anonymous said...

oi budak pakai no 7 tu dengar cite nak tembak orang...

Anonymous said...

haiiya itu nombo tarak naik a...7946...chilakak la lu orang kasi tipu sama wa..wa bet satu ekor lombu wo...lu ingat manyak murah ka...lu ganti balik..wa ingat mau upah itu manan a kasi tembak sama lu.....lancau chaocibai a

Anonymous said...

korang dak2 pdg i ni sume mcm celaka..ko org ingt oder air segelas pastu bleh wat kedai aku tmpt mebahagihagi kan jersey ke?len kali jadi la mcm benjo..kurang2 pun order nasi goreng jepun sepinggan..senang hati pak lah

Anonymous said...

ape ko nak cakap sebenarnye ni paklah...xde point langsung..da tu x lawak lak tuh..hhhakkk ptuuuuuihhh

Anonymous said...

babi ko fali..aku ban ko pg kedai aku lagi...aku ckp tu sbb aku terigin nak pakai honda Rxz...ni ko tgk..dh dekat 5-6 thun korg mkn kedai aku.asek2 kelibat suzuki rc8 biru tu je...menda pak lah mrapu ni????

Anonymous said...

rilek la falie...jgn marah2..i x ske

Anonymous said...

aku nak masuk blog jugak..

Anonymous said...

ekelen manan keco lebeh...

Anonymous said...

ko tu yang keco adela

Anonymous said...

ko dua org mmg babi pun..dua2 keco nak mampus

Anonymous said...

aper la korang nie asyik gaduh2... xder semangat berpasukan langsung

Anonymous said...

korang kalo xde aku x gado leh x?

Anonymous said...

yang biase gado dalam ni manan, bulu, ngan don,

Anonymous said...

pukiwa lu jalil!!! pahal gua plak terlibat!!!

Anonymous said...

pukimak lancau cilaka babi taik idung buffalo hyppo tiger beruang...biler maser lak aku ader bg comment kat dlm blog nie...

Anonymous said...

lek ar manan...igt lu sorg jer name manan..ade lagi 47 org dlm dunia ni name manan,ko tauuuuu?

Anonymous said...

cam haruuuuuuuuunnnnnnnn

Anonymous said...

name aku lg byk kot dlm blog..setiap comment ade name aku,lek jerr..

Anonymous said...

keco laa en.said bin saidon ni...pewasaan lebey..

Anonymous said...

bila lu orang mau antar itu jersey kasi buat plinting? wa boley kasi liskaun maaa..lu talak percaya lu tanye wa punye assistant itu amoi yg body montok2 itu,kalau dia tunduk ar,boley nmpk itu longkang wooo

Anonymous said...

mianggg!!!!!

Anonymous said...

kenape sume pemain2 berjersey biru ini gemuk2 belaka.. huhu..

Anonymous said...

gemok gemok gak...tp pandai men bola...bkn kaki bangku yang perasan terrer men bola...

Anonymous said...

longkang sepam

Anonymous said...

longkang ape ade dalam ke cetek?

Anonymous said...

da a tuh

Anonymous said...

"Cakap berdegar-degar, tahi tersangkut di gelegar."

maksud: Cakapnya saja yang besar tetapi tidak ada satu pun pekerjaan yang dilakukan olehnya.

Anonymous said...

"Cakap berlauk-lauk makan dengan sambal lada."

maksud: Cakapnya seperti orang kaya, padahal miskin.

Anonymous said...

mende nak peribahasa2 ni..igt ni tv1 ke ha...

Anonymous said...

FAKTA PILIHAN RAYA KE-12
Hari mengundi 8 Mac (Sabtu)
Penamaan calon 24 Februari (Ahad)
Tempoh berkempen 13 hari
Jumlah pemilih berdaftar 10,922,139
Pemilih awam 10,701,054
Pemilih pos 221,085
Jumlah parti politik berdaftar 30
Jumlah kerusi Parlimen 222
Jumlah kerusi DUN 505

Anonymous said...

PUTRAJAYA 14 Feb. – Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) memilih hari Sabtu 8 Mac sebagai tarikh rakyat Malaysia akan keluar mengundi pada Pilihan Raya Umum Ke-12

Anonymous said...

LONDON – Dua pasukan terbaik bola sepak Liga Perdana England dan dua penyerang paling hebat ketika ini bakal beradu kekuatan dalam perlawanan bola sepak Piala FA esok apabila Arsenal berdepan Manchester United di Old Trafford.

Dua minggu lalu, dua pasukan berprofil tinggi ini berkongsi mata untuk mendominasi kedudukan teratas liga, namun membawa ke pusingan kelima Piala FA, Arsenal sudah memegang kelebihan lima mata ke atas United.

Malah, dua bintang mereka juga dipisahkan dengan lima gol dalam kedudukan penjaring terbanyak musim ini, di mana Cristiano Ronaldo sudah menjaringkan 27 gol, manakala penyerang Arsenal, Emmanuel Adebayor 22 gol.

Bagaimanapun dalam saingan Liga Perdana, mereka terikat dengan 19 gol.

Walaupun kedua-dua pemain yang berusia 23 tahun itu tidak punya banyak persamaan dari segi fizikal, namun mereka memiliki kehebatan dan keupayaan yang sama.

Kedua-duanya memiliki kepantasan yang tinggi. Jika sayap Portugal, Ronaldo hebat menggelecek bola, penyerang Togo, Adebayor pula mempunyai gerakan mengelirukan dan mampu melakukan rembatan kencang dari jarak jauh.

Adebayor mengakui, dia amat mengagumi Ronaldo, pesaing utamanya dalam perebutan kasut emas.

“Dia seorang pemain bola sepak yang menakjubkan. Saya menghormati apa yang telah dilakukannya sepanjang musim ini,’’ katanya dalam laman web Arsenal, www.arsenal. com.

Adebayor sendiri berjaya menonjolkan diri dan mengisi pemergian bekas bintang Arsenal, Thierry Henry selepas kurang menyerlah pada musim pertamanya sejak meninggalkan Monaco, dua tahun lalu.

Jaringan lewat minitnya, Isnin lalu berjaya membantu Arsenal membenam Blackburn Rovers 2-0 iaitu kemenangan kesembilan berturut-turut buat skuad bimbingan Arsene Wenger itu.Bagaimanapun, Wenger sendiri tidak tahu apa yang telah mendorong kepada transformasi Adebayor sehingga dia menjadi pemain yang jauh lebih hebat berbanding sebelum ini.

Keemasan

“Saya tidak tahu apa yang difikirkan. Dia seperti sudah menemui bakat yang ada pada dirinya dan sedar ia adalah peluang keemasan.

“Dia bukan saja berbakat tetapi berdedikasi. Adakah kami yang mengubahnya atau dia sendiri yang sedar dia telah banyak membuang masa sebelum ini? Saya tidak tahu,’’ kata Wenger.

Sementara itu, Ronaldo menjaringkan dua gol ketika United menundukkan Tottenham Spurs 3-1 untuk meraih tiket pusingan kelima Piala FA.

Tidak dinafikan, dia bakal mendapat sokongan yang baik apabila penyerang England, Wayne Rooney kembali daripada penggantungan yang menyebabkan dia terlepas perlawanan liga Ahad lalu, di mana United kalah 2-1 kepada Manchester City.

Kepulangan Rooney turut mempengaruhi keputusan Wenger untuk menurunkan tonggak pertahanan Ivory Coast, Kolo Toure dan Emmanuel Eboue, yang baru kembali daripada Kejohanan Negara-Negara Afrika.

Selain Arsenal dan United, terdapat empat lagi kelab Liga Perdana yang terlibat dalam tujuh lagi perlawanan Piala FA, namun mereka berdepan laluan lebih mudah dengan bertemu kelab divisyen satu, dua dan tiga.

Portsmouth akan berkunjung ke Preston North End, pasukan divisyen dua yang menyingkirkan Derby County pada pusingan keempat, manakala Middlesbrough akan menentang Sheffield United, pemusnah dua kelab Liga Perdana - Manchester City dan Bolton Wanderers dalam laluan ke pusingan kelima.

Penyandang gelaran, Chelsea pula menerima kunjungan kelab Liga Satu (divisyen tiga), Huddersfield esok, manakala Liverpool menjadi tuan rumah kepada kelab divisyen dua, Barnsley.

Anonymous said...

BACHOK: Selepas terbabit kontroversi kes tarik rambut di tepi kolam renang dengan Lisdawati sebelum ini, pelakon jelita, Rita Rudaini, kini bakal diheret ke mahkamah pula.

Keadaan itu berlaku apabila seorang penerbit filem mendakwa pelakon berasal dari Perlis itu mungkir janji dan melanggar syarat kontrak.

“Saya mahu menyamannya kerana kegagalan dia menghadirkan diri di set penggambaran mengikut jadual ditetapkan.

“Dia sudah menandatangani kontrak berlakon dengan kami. Malah, sudah mengambil wang pendahuluan tetapi gagal memberikan komitmen apabila mahu memulakan penggambaran,” kata Mohd Azahar Mohd Nor, semalam.

Menurutnya, Rita juga gagal memberi alasan kukuh berhubung kegagalannya mematuhi syarat kontrak ditetapkan, malah pelakon itu juga gagal dihubungi walaupun panggilan telefon dibuat dan SMS dihantar.

“Kami akan mengambil tindakan undang-undang bersesuaian seperti termaktub dalam kontrak perjanjian yang ditandatanganinya sebelum ini.

“Saya sudah berbincang dengan peguam syarikat dan akan memfailkan saman terhadapnya dalam tempoh terdekat,” katanya kepada Harian Metro, semalam.

Rita sebelum ini didakwa bersetuju berlakon dalam filem ‘Kantoi’ terbitan Orbit Mediasari Sdn Bhd dengan usahasama Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd dan Alvien Daniel Production.

Filem arahan Ahmad Ibrahim atau Mat London itu memulakan penggambaran Januari lalu di sekitar Lembah Klang dan Pantai Senok serta Pantai Kemayan di sini, yang turut membariskan Yassin, Fazura dan Rozita Che Wan sebagai teraju utama.

Mohd Azahar berkata, berikutan tindakan Rita, pihaknya kini menghadapi masalah mencari pelakon gantian sebelum mendapatkan seorang lagi pelakon jelita, Rozita Che Wan.

“Pada mulanya kami menawarkan watak Rita itu kepada Rozita tetapi kerana pelakon terbabit mempunyai komitmen lain menyebabkan kami memilih Rita.

“Nasib baik Rozita mempunyai kelapangan dan bersetuju untuk berlakon dengan kami selepas timbul masalah dengan Rita,” katanya.

Sementara itu, Mat London berkata tindakan kurang bertanggungjawab pelakon berkenaan boleh menyebabkan industri filem negara sukar berkembang dengan baik.

Menurutnya yang juga Presiden Persatuan Sutradara Malaysia (FDAM), tindakan seperti itu tidak profesional dan tidak berdisiplin.

“Saya kesal kerana masih ada pelakon yang tidak mengamalkan tahap profesionalisme dalam kerjaya mereka dan bertindak sesuka hati,” katanya.

Anonymous said...

apahalak blog aku dah jadi mcm CNN lak nie...hangin jer aku

Anonymous said...

SAYA ingin bertanya, bagaimana caranya menghalang bulu ketiak daripada tumbuh semula selepas dicukur? Adakah jenis ubat yang boleh menghalang tumbuh bulu ketiak?

Saya pernah beberapa kali mencukur bulu ketiak, masalahnya bahagian berkenaan menjadi gatal-gatal, terutama apabila hendak tumbuh bulu baru.

Anonymous said...

Jika ditinjau isu buku ketiak dan keperluannya, mungkin secara rambang kita fikir ia tidak perlu. Namun, bayangkan kulit di bahagian ketiak, jika ia kering dan kesat sudah tentu menyakitkan setiap kali kita hendak menggerakkan atau mengangkat tangan.

Adanya bulu ketiak, kulit ketiak lebih lembut dan lembap kerana bulu roma mengekalkan kelembapan.

Namun, mereka yang tidak selesa dengan bulu ketiak boleh menghapuskannya, cuma perlu memastikan krim atau losyen pelembap supaya ketiak lembap. Cara yang sempurna untuk menghapuskan bulu ketika ialah menggunakan krim penghapus bulu yang boleh dibeli di farmasi.

Mencukur memberi tekanan kepada kulit dan berkemungkinan boleh tumbuh bisul apabila salur pundi pelembap semula jadi pada bahagian kulit ketiak terkandas dan radang.

Alat pencukur boleh digunakan kerana ia tidak menekan kulit. Namun, cara paling selamat ialah menggunakan krim penghapus bulu roma

Anonymous said...

SAYA sekarang berumur 24 tahun dan masih belum berkahwin. Masalah yang saya hadapi sekarang ialah buah dada saya yang semakin besar menyebabkan rakan-rakan mengejek saya kerana mempunyai buah dada besar seperti wanita.

Adakah ini berkaitan dengan tindakan saya yang dulu sering mengambil pil anti kulat (panau)?

Anonymous said...

ah dada besar untuk lelaki dikenali sebagai 'gynecomazia' atau 'gynecomastia' iaitu istilah perubatan yang memberi makna buah dada macam perempuan.

Sesetengah ubat boleh mengakibatkan buah dada besar untuk lelaki seperti ubat gastrik 'cimetidine' dan'ubat kulat 'ketoconazole'.

Selain itu, penyakit tertentu seperti penyakit leprosy (sopak) dan kanser buah zakar juga boleh mengakibatkan buah dada lelaki membesar.

Daripada apa yang anda nyatakan, berkemungkinan besar buah dada anda membesar akibat kesan sampingan makan ubat panau ketoconazole, jika itu yang anda makan.

Apabila anda berhenti menggunakan ubat itu, berkemungkinan saiz buah dada anda akan kembali ke saiz semula jadi.

Jika tidak, anda boleh jumpa doktor untuk menjalani pemeriksaan

Anonymous said...

ntah la sape yang kurang ajar ni...berani pakai name sendiri a...

Anonymous said...

tolong eh...ini adalah komen...bukan tempat untuk pertikaman lidah

Anonymous said...

ntah sape la nak tikam lidah...oi nak peribahasa g tv1 a....cni org tulis komen shj..

Anonymous said...

bkn masuk tv1 kene bayar ke? susah a..masuk sini lagi senang..xyah pakai duit..xyah pakai name sendiri, leh kutuk org blkg2..

Anonymous said...

sial ko kutuk org blkg2...kutuk a depan2 ke tepi2..x jantan a camni

Anonymous said...

ok bebalik kepada tajuk kite...T SHIRT....komen psl T SHIRT shj...

Anonymous said...

'pagi yang gelap kini sudah terang', hai kami kumpulan hujan dan ini adalah blog padang i...support your local act...

Anonymous said...

cari-cari mana mentariiieh, tanya si bulan mana lagiieeh....anda tau sape saye xperlulah saye memperkenalkan diri..anda leh jumpe saye di studio chi dimana sesi autograf dijalankan setiap hari...bermula jam 4pg hingga jam 405pg...pagi yang gelap..beli la cd yang x dicetakrompak oleh jalil dan kuncu2nya

Anonymous said...

oi komen T SHIRT shj....

Anonymous said...

ko nie apahal lak nak emo2 nie... dah la t shirt x lawa..pastue nk suruh komen lak...bangsat btol

Anonymous said...

ko nie apahal lak nak emo2 nie... dah la t shirt x lawa..pastue nk suruh komen lak...bangsat btol

Anonymous said...

celake..gua nak t shirt gua!!!!!

Anonymous said...

keputusan perlawan yang dilihat dengan mata sendiri berkesudahan manchester united 4 tanpa balas apabila berdepan dengan arsenal di old trafd tadi..

Anonymous said...

ONANI masalah lazim yang dibangkitkan kepada pakar sakit tuan. Di dalam bidang perubatan sendiri, banyak pertikaian mengenai amalan ini dengan kebanyakan pakar psikologi berpendapat ia satu cara untuk mengenali diri secara mendalam, terutama mengenai tindak balas perasaan syahwat dan kemuncak rangsangan seksual.

Bagaimanapun, mereka tidak menjelaskan apa perlu dilakukan apabila amalan itu bertukar kepada ketagihan kerana saya menerima begitu banyak soalan daripada mereka yang mengaku sebagai ‘penagih onani’.


Perlu diingatkan yang mereka membabitkan semua peringkat usia dengan sebahagian besarnya remaja dan bujang, tetapi golongan sudah berkahwin turut tidak ketinggalan dengan amalan ini, malah ada yang menyifatkan berasa lebih puas dengan beronani.

Anda boleh bayangkan tekanan yang anda berikan kepada anggota sulit dan sistem syahwat anda dengan beronani.

Jika anda lakukan onani secara luar biasa seperti melakukan rangsangan seksual secara kasar dan kuat untuk mengecapi klimaks, mungkin apabila beristeri, anda akan mendapati bersetubuh dengannya tidak memberi kepuasan seperti anda kecapi secara onani.

Masalah ini dikenali sebagai ‘Traumatic Masturbatory Syndrome’. Yang menimbulkan masalah ialah onani mengakibatkan klimaks anda berlaku dengan cepat, yang jika berterusan dan diamalkan akan mengakibatkan anda tidak dapat bertahan lama apabila mengadakan hubungan seksual sebenar.

Selain itu, jika agak ganas dengan cara merangsang anggota sulit anda sehingga mengakibatkan anggota itu sakit dan bengkak, kemungkinan satu hari anda akan mengalami mati pucuk apabila kerosakan lama menunjukkan kesannya.

Ini kerana anggota sulit adalah organ vaskular dan tidak boleh diurut atau dirangsang dengan keras. Ia hanya sesuai untuk dirangsang melalui salur faraj perempuan.

Berkaitan dengan benih dan kesuburan bukan dalam pengaruh onani. Sehubungan itu, bagi anda yang sihat dan mempunyai buah zakar yang berfungsi dengan baik, ia pasti mampu menghasilkan sperma.

Namun, saya ingin mengingatkan yang kerosakan buah zakar boleh berlaku pada bila-bila masa ketika melakukan onani, dan jika ia berlaku dan menjejaskan kilang sperma, sudah tentu anda akan mandul kerana sperma tidak lagi dihasilkan ‘kilang’.

Sebagai contoh, anda melakukan onani dalam keadaan tidak terkawal seperti pengaruh alkohol, menyebabkan tidak tahu atau sedar ketika itu anda teragut buah zakar atau mencederakan buah zakar.

Anda hanya menyedari selepas beberapa lama yang buah zakar anda menjadi semakin kecil atau bengkak, dan jika kilang sperma terjejas, anda akan menjadi mandul.

Sudah tentu perkara yang menyeronokkan sukar untuk dihentikan, kecuali berlaku sesuatu perkara yang memudaratkan seperti keradangan buah zakar, kecederaan zakar seperti kebengkakan zakar.

Bagaimanapun, ia sudah terlewat jika tiada cara perawatannya. Mungkin jika zakar terkulai, bengkok atau patah, ada cara rawatan seperti pemulihan dengan pembedahan atau penggunaan alat pemulih.

Namun, jika kilang sudah rosak dan buah zakar mengecil, tiada penawarnya. Jadi cuba kurangkan amalan onani, terutama secara kasar. Anda perlu ingat, anda hanya ada satu zakar, bukan sepasang. Jika zakar itu tidak berguna, hidup anda merana selama-lamanya!

Anonymous said...

weh pahal lak ni

Anonymous said...

ganas la abg pakai no 4 tu main...mesti dasyat kat aksi di ranjang...uuuu