Tuesday, February 5, 2008

Match 9 - i-FC vs Sapura Machinery FC....SERI 4same...cibaigg!

Game minggu lepas menyaksikan kelewatan yang lewat bagi sume pemain. Hangin aje bebudak sapura machinery tuh yang berjersi biru bersama pengadil2 sekali. Nasib bek dorang tak bawak mesin2 dorang..kalo tak mau kene hempuk nyer dengan mesin2 sapura.hahaha

Sampai aje padang D, UKM, trus tukar baju pakai but men,tak bersalaman pun dgn pihak lawan, 15 minit pertama memang kene ayam a sume..bukan dorang kiter la mangkuk....

Gol Pertama - Jojo
Gole Kedua - Baman

rehat sekejap

Gol Ketiga - Midos
Gol Keempat - Husin

sekali dah nak ending2 lak dorang sekor sebijik lagi..mmm seri trus.....macam sial..defend la woi...bikin gua panas bertambah emo ajer!malas nak citer da...---end---

32 comments:

Anonymous said...

khugh khugh!!!

Anonymous said...

khugh khugh!!!

Anonymous said...

khugh khugh khugh khugh!!!!

Anonymous said...

PATDHANG D TUH PATDHANG BOLATEPAK KAN?

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHA!!!!! TERENCAT SIAL BUDAK NIH!!!!

Anonymous said...

KHUGH KHUGH!!!!

Anonymous said...

sial..apasal shoutout blog nih bole hang plak!!! repong..repair!!!

Anonymous said...

dah korang sume terbatuk2..penuh ler kahak dalam tuh...sape nak repair..nanti gua panggil ah weng repair la!

Anonymous said...

bodo punyer shout out box!dah jammed plak!shout kat sini ajerla...aaaaaaaaaaaaaaaaaaa~!!!

Anonymous said...

aiya..susah la wey..wa tgh makan limau mandalin woo..lepas laye cine..wa mali lepair..

Anonymous said...

`tu la pasal!!! gua pon nk shout kat sini je!!!

Anonymous said...

khugh khugh tuh bukan batok la..tu bunyik hidung jalel yg x abis2 mintak duit kt aku!!

Anonymous said...

khugh khugh tuh bukan batok la..tu bunyik hidung jalel yg x abis2 mintak duit kt aku!!

Anonymous said...

khugh khugh tuh bukan batok la..tu bunyik hidung jalel yg x abis2 mintak duit kt aku!!

Anonymous said...

tido ler kengkawan~~~~~~lusa da nak rayer

Anonymous said...

bodo!!! x payah la komen bende sama byk2!!!! x reti main blog ke!!!!

Anonymous said...

bodo!!! x payah la komen bende sama byk2!!!! x reti main blog ke!!!!

Anonymous said...

pali apa cer?

Anonymous said...

kot yer pun marah kat shout out box tu tak yah ler post sampai 3 kali..aku sumbat ko dalam pos surat baru tau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

woi posmen!!! kecoh buat apa!!! race la jom!!!

Anonymous said...

saya tak kesah...
kali ni saya bg seratus...
lain kali ingat belah bangi 120
ok...
sy sangup turun dari seremban nak tgk anak buah saya jd reff...

Anonymous said...

wehh doss......

Anonymous said...

dh laa dtg lambat,main kasar lak tuh!!! sebaik terer...blom ade jersey lagi tuh...kalau dh ade jersey mesti lagi terrorist!!

Anonymous said...

padang situ jer,tapi kene masuk kanan pastu pusing masuk dalam ok?

Anonymous said...

kesimpulan die, sume salah fifi...next game xyah bagi die main a senang....ramai lagi le ganti tempat die...pemalas nak mampus

Anonymous said...

tennis player kot patdhang tu iqwan
a'ah,game ni byk gol lepas bile fifi masuk..3 gol tros lepas..
jadi cameraman je la next game die
haha lek fi

Anonymous said...

yela2..aku salah...aku bunuh diri la lepas nie...semua orang x ske kat aku..kalau aku tau macam nie...bek aku stay kat kedah jer...biar r aku bawak diri...huhuhu

Anonymous said...

gler sampah awk nie b..kalo mcm nie..kiter clash la

Anonymous said...

bakat nya memang kencang sekalik..kami rakyat indonesia di kuari nya amat bersetuju sekiranya dia diletakkan di posisi penyerang

Anonymous said...

ade plak bakat le kencang2....nak kencang g sembang..borak deras..air mata yang mengalir dengan begitu deras skali..

Anonymous said...

aku nie mmg x pandai men bole... jgn la kutuk aku lebih lebih..aku ngadu kat al aku karang baru korang tau...hhuhuhuhu...
AL...rindu kat sayang

Anonymous said...

Hai.... sahabat ku sayang.... maaf menganggu saja nak mempromosikan benda ini..



Baru ini sahabat saya ada memperkenalkan alat untuk menjimatkan minyak untuk dipasangkan pada kenderaan. saya pun cubalah dan memang betul penjimatannya 30 ~ 40% tanpa pengubah suaian pada engin dan pemasangan hanya 5 minit aje.



Jika berminat layari laman web dibawah untuk keterangan/pendaftaran FREE.......



http://www.eco2u.Biz/?x=sas5593


Selamat mencuba sayang....



Fowardkan pada members ye.... TQ

Pada yang telah mengunakannya sila berikan komennn...